Mijn stadspas Venlo
Log in en bekijk de gegevens van uw Stadspas Venlo
Op deze pagina kunt u inloggen op uw account.
Is uw pas nog niet geactiveerd, ga dan naar “activeren”.
Mijn Stadspas Venlo
Hier kunt u
- uw huidige tegoed zien;
- zien waar u heeft betaald met de pas;
- uw persoonsgegevens wijzigen of aanvullen;
- eventueel uw wachtwoord aanpassen (als u dit heeft ontvangen of aangemaakt);
- uw pas laten blokkeren en een nieuwe aanvragen;
- online winkelen in de webshop;
- uw evt. spaarpunten inzien.
Mantelzorgwaardering verlengen
Vanaf 1 februari 2022 kunt u de mantelzorgwaardering & verlenging digitaal aanvragen via “Mijn Stadspas” omgeving.
- Log in en vraag de waardering/ verlenging digitaal aan.
Participatieregeling minima 2022
Wilt u een bijdrage vragen voor de participatieregeling minima voor 2022 klik dan op “aanvragen bijdrage gemeente Venlo”.
Stadspas Venlo kapot of verloren?
Bewaar uw stadspas goed! Deze pas blijft geldig. U dient zich elk jaar wel weer aan te melden om er een nieuw bedrag op te zetten.
Is de stadspas kapot of verloren, dan neem zo snel mogelijk contact op. Stuur een email naar vraag@stadspasvenlo.nl, voorzien van uw postcode/ huisnummer en eventueel uw kaartnummer.
Uw pas wordt vervolgens geblokkeerd en u ontvangt zo snel mogelijk een nieuwe pas van Loyalty Connect. Uw nieuwe pas wordt door leverancier Loyalty Connect direct gekoppeld aan uw bestaande account en is gelijk geactiveerd. U kunt de pas direct gebruiken.
Let op: De kosten voor het opsturen van een nieuwe Stadspas Venlo zijn de eerste keer gratis. Bij een tweede keer wordt een bedrag van € 5,00 als kosten verrekend met uw tegoed.
Product terugbrengen bij aanbieders. Hoe werkt dat met de StadspasVenlo?
Heeft u een product gekocht en bent u niet tevreden met uw aankoop? Ga dan terug naar de aanbieder met uw aankoopbon en uw StadspasVenlo. Vraag of u het product mag terugbrengen en de kosten te verrekenen via de StadspasVenlo. De aanbieder vraagt dan om uw kaartnummer, uw postcode en huisnummer en stuurt ons een e-mail met de vraag om het bedrag van aankoop weer terug te storten op uw stadspas.
Corona en geldigheid tegoed
- Vanwege de huidige maatregelen rondom het corona-virus heeft gemeente Venlo (College B&W) besloten, dat uw huidige tegoed (2021) tot en met 31-12-2022 besteed mag worden bij aangesloten aanbieders binnen uw doelgroep.
- Op 1 januari 2023 wordt het (restant)saldo automatisch op € 0,00 gezet.
- Meer weten? Klik hier om naar de website te gaan van gemeente Venlo.
- In aanloop naar de feestdagen en door de corona maatregelen is het erg druk. Sommige poststukken en pakketten vanuit binnen- en buitenland zijn helaas langer onderweg. We doen ons best om alles zo snel mogelijk te bezorgen.