Mijn stadspas Venlo

Log in en bekijk de gegevens van uw Stadspas Venlo

Op deze pagina kunt u inloggen op uw account.

Is uw pas nog niet geactiveerd, ga dan naar “activeren”.


Mijn Stadspas Venlo

Hier kunt u

  • uw huidige tegoed zien;
  • zien waar u heeft betaald met de pas;
  • uw persoonsgegevens wijzigen of aanvullen;
  • eventueel uw wachtwoord aanpassen (als u dit heeft ontvangen of aangemaakt);
  • uw pas laten blokkeren en een nieuwe aanvragen;
  • online winkelen in de webshop;
  • uw evt. spaarpunten inzien.

Stadspas Venlo kapot of verloren?

Bewaar uw stadspas goed! Deze pas blijft geldig. U dient zich elk jaar wel weer aan te melden om er een nieuw bedrag op te zetten.

Is de stadspas kapot of verloren, dan neem zo snel mogelijk contact op. Stuur een email naar vraag@stadspasvenlo.nl, voorzien van uw postcode/ huisnummer en eventueel uw kaartnummer.

Uw pas wordt vervolgens geblokkeerd en u ontvangt zo snel mogelijk een nieuwe pas van Loyalty Connect. Uw nieuwe pas wordt door leverancier Loyalty Connect direct gekoppeld aan uw bestaande account en is gelijk geactiveerd. U kunt de pas direct gebruiken.

Let op: De kosten voor het opsturen van een nieuwe Stadspas Venlo zijn de eerste keer gratis. Bij een tweede keer wordt een bedrag van € 5,00 als kosten verrekend met uw tegoed.


Product terugbrengen bij aanbieders. Hoe werkt dat met de StadspasVenlo?

Heeft u een product gekocht en bent u niet tevreden met uw aankoop? Ga dan terug naar de aanbieder met uw aankoopbon en uw StadspasVenlo. Vraag of u het product mag terugbrengen en de kosten te verrekenen via de StadspasVenlo. De aanbieder vraagt dan om uw kaartnummer, uw postcode en huisnummer en stuurt ons een e-mail met de vraag om het bedrag van aankoop weer terug te storten op uw stadspas.